- obniżenie mocy silnika,
- zapalenie kontrolki ostrzegawczej,
- częste regeneracje podczas jazdy,
- brak możliwości uruchomienia silnika
- samochody osobowe,
- samochody dostawcze,
- samochody ciężarowe,
- maszyny rolnicze,
- autobusy,
- maszyny budowlane
- EURO 4
- EURO 5
- EURO 6.
Jak wygląda proces czyszczenia?
Proces czyszczenia rozpoczyna się od weryfikacji stanu filtra cząstek stałych DPF bądź katalizatora, czy nie posiada uszkodzeń mechanicznych. Następnym krokiem jest pomiar jego przepustowości oraz przeciwciśnienia. Następnie rozpoczyna się proces czyszczenia w zamkniętej komorze, wyposażonej w filtry. Roztwór wody z płynem czyszczącym krąży w obiegu zamkniętym i jest filtrowany podczas całego procesu, co pozwala na dokładne wyczyszczenie filtra DPF. Odpowiednio dobrana, sterowana komputerowo - sekwencja podawania roztworu wody wraz ze środkiem chemicznym, powietrza, w połączeniu z impulsami generowanym przez sprężone powietrze zapewniają wysoką skuteczność czyszczenia.
Po zakończonym procesie czyszczenia dodatkowe urządzenie suszy filtr powietrzem o temperaturze 90oC co zapewnia całkowite odparowanie roztworu czyszczącego. Po zakończeniu suszenia, maszyna dokonuje finalnego pomiaru przepustowości oraz przeciwciśnienia filtra cząstek stałych DPF bądź katalizatora. Po zakończeniu pomiaru urządzenie generuje wydruk zawierający parametry przed i po czyszczeniu, który zostaje przekazany Klientowi.